Saturday 22 December 2012

Ex-roomateku nikah

22 Dec 2012

Pe ada kt tarikh ni..kwn aku a.k.a ex rumate aku mase zaman belajar kat u dlu nk nikah hari ni..Ni la first kwn rapat aku yang bakal menamatkan zaman bujangnye..
aku g ke??..op kos la aku g beb..aku da sampai kampung pg td semata2 nak g tgk die nikah..actly, umah aku ngn umah die sekangkang kera je..dekat sgt deh..
ktorg duk satu bilik dlu 3 taun tau..3 taun kongsi suka duka perkara biasa..

tbe2 teringat..dlu tiap mlm kami selalu share cite pasal kawin2..pasal malam pertama pn ada..tp bukan cerita apepn sbb masing2 xd pengalaman mlm pertama cume kami tertanya2 pe akan jadi mlm pertama..takutnye..bile igt balik lucu plak..bongek pn ada cite bnde2 tu..maklumla..klo da abes cite,,bnd yg tak berfaedah pn nk cite..

kami pn ada cerita cinta zaman u dlu..tp cinta zaman u kami tak kesampaian..tersama plak..cinta zaman u kami terputus di tgh jalan,,kami kongsi zaman putus cinta itu bersama..

Finally, die kawen dulu dr aku..tp klo ikot umor die tua setaun dari aku..congratulation..tak sgke org yg die duk usha mase kt u setelah sekian lame bakal menjadi suami die..lucu gak la..usha punye usha dalam senyap..hihihi..

oklah, aku nk g iron baju..kang terlambat pulak..i'm very excited..tata..

kawan pengantin,
aku azrina

No comments:

Post a Comment