Friday 27 April 2012

iNdaHNya kAta-KatA..

assalamualaikum adik-adik,kawan-kawan,pak cik makcik dan sape-sape jew la..
al maklum ler..hari jumaat...so,kite kongsi tazkirah ckt ye...

penah x korg rase give up??...
haaaaa...tipu r kate xpenah kn..mst korg ad rase tension..menyampah...
pastu mula la kuar ayat...
kenapa mst aku yg kena??
kenapa aku diuji begini...??
kenapa?kenapa?...
haaaa...byk la ko punye kenapa...

tapi yg aku nk cite ni pasal ayat ape yg sepatutnye kita guna kalo di timpa malang,masalah,dugaan,cabaran n pape la yg ley wat kta rase down...

daripada kita memaki hamun..da r dpt dosa..hati makin sakit...

LEBIH BAIK KITA AMALKAN PERKATAAN-PERKATAAN INI:

✔ Innalillahiwainnailairojiu'n ▬ ► Aku diuji lagi YA ALLAH,

✔ Subhanallah ▬ ► UJIAN apa yang KAU berikan ini,

✔ MasyaALLAH ▬ ► mengapa aku mempersoalkan TAKDIRMU lagi,... 

✔ Astaghfirullahaa'zim ▬ ► Maafkan aku Ya Allah aku pertikaikan KEKUASAANMU,

✔ Allahhuakhbar ▬ ► kuatkan HATI nuraniku hadapi semua ini dalam menggapai REDHAMU,

✔ Alhamdulillah ▬ ► ku tahu selepas ini ada HIKMAH kebahagiaan PEMBERIAN





indahkn ayat2 ni...aku pn jumpa kt fb...so,saje nk share..


ok la...renung2 kn dan selamat beramal...manisnya iman,maniskan senyuman...hehe..


calon ustazah,
ustazah azrina

No comments:

Post a Comment