Thursday 26 May 2011

aKu DaN RuMaTeKu..


HORAYYYYY!!!!!!!..tahniah azrina..berakhir sudah exam anda..(bila hatiku memuji diri sendiri)...abes exam..sape yg tak hepi kalo exam da habis..gtau cikit sape orang nye..meh aku nk interview cikit..gilo ke apo klo tak hepi..tp mane la tau kn klo2 mmg ada..maap la ye...

dalam2 hepi tu..mst la ad yg sedihnye....abes exam maksudnye da abes sem..so,masing2 akan balek umah..pastu berpisah ngn membe2..lg2 yg da sem last..kompem sem depan da tak jumpe..tu yg sedih tu..pastu,myb sem depan aku akn pindah bilik..da tak duduk blik ni kot...tp aku akn duduk ngn my bestfren..who???..haaaa...nanti aku akn cite pasal die pulak ye..hehehe..

waaaaa....terlalu byk memori dalam bilik ni...3 taun beb aku kt bilik ni..bersama2 ngn rumate tersayang..makan,tido,solat,mandi,..sume bersama..kuar jalan2..tgk movie..dan macam2 lg la..ada kisah suka duka bersama...frust pn bersama2..mmg byk gak r bende yg kami lakukan bersama...da mcm adik beradik tau..sampai muke pn ad yg kate same..
amacam??ad sama ka??aku dan rumateku(gha)
gha: rin,ko xsedih kew nk tgglkn bilik ni?
aku: kadang2 kite kne mulakan idup baru..(padahal dlm ati ni mcm nk nangis)
gha: ye r,da lame kte kt bilik ni..
aku: nk wt cmne..biarlah ia tggl kenangan..(da agak sebak dada ni..tu la aku xpndg muke ko mse ko tye soklan ni..aku juz wt2 senyum jew)

pesanan ku tok rumate ku yg da sem last n tok kawan2 yg len:

  1. jge diri leklok k..
  2. jgn lupe roger2 aku bile kt kampung..
  3. halalkn makan minum aku n maafkn segala salah silap aku..
  4. thanks coz jd rumate aku n kawan aku selama 3taun ni..
  5. t kawen jgn lupe jemput aku...
  6. da kaye kang jgn lupe belanja aku tgk wyg..kite kn suke tgk wyg..
  7. aku hepi jd rumate n kawan siang malam ko..aku harap ko pn cmtu..
  8. u r the best person..
conclusion:
  1. kalo korg nak kawan,berkawan la dgn ikhlas ye..
  2. jgn carik kawan korg tu bile time korg susah jew..bile korg senang,korg abaikan die..byk cantek perangai ko..
  3. klo korg tlg kawan korg,tlg dgn ikhlas..jgn mengharapkan balasan..
  4. klo korg rase tak dapat jd kawan yang terbaik, at least dapat jd kawan yg tak tikam kawan dr belakang pn kire da ok la..
  5. klo kawan korg tu wt salah,jgn hukum die lame2 k..maafkan die..mulia tau jd org yg pemaaf ni..
  6. klo kwn korg sakitkn aty korg,jgn simpan lame2 dlm aty..biase la..manusia,kdg2 die xsedar kesalahan die..kite pn kdg2 cmtu gak..bukan kite tau pn..
  7. kalo die ad wt salah sekali,korg kenang la kebaikkan yg die da wt byk kali..mst korg dpt maafkan die dgn ikhlas..
  8. kawan yg baek,adalah kwn yg menegur klo kwn die ad wt salah..jgn jd hipokrik bile berkawan ye..
pnjang plak nasihat aku..hehehe...ape2 pn..i wish...

ALL THE BEST for ALL MY LOVELY FRENZ...

i'll miss u..forget u??never...


No comments:

Post a Comment