Sunday 15 May 2011

ExAm Vs bAnJiR (part 1)



igt tak pasal kedah banjir dlu..satu sem yang lepas..mmg aku tak kn lupe kan la..time tu minggu study week tau..aku kat bilik ngah study ni..haaaa...nmpk tu kerajinan aku..hahaha..tbe2,ad dapat mesej..

ina : rin,da tgk jadual exam baru..
aku : da,nape??
ina : kawan ina kate jadual berubah ek?
aku : eh,tak la..rin bru jew print slip exam sejam yg lepas..
ina : tak..ni baru jew ad perubahan..kte punye exam postpone..
aku : HAAAA..biar btol..k2,rin cek..


aku pun berlari berkejaran la ke bilik yana..sbb yana ad broadband..so,ley cek laju cikit..sampai jew blok die,mmg da kecoh pasal postpone exam ni..tp mmg lembab r nk masuk portal time tu..da tu satu u sume nk bukak portal..mau tak lembab jadinye..da mcm kura2 tak de kaki lembab nye..haiii..portal punye hal,kura2 di persalahkan..tp akhirnye dapt gak masuk portal..eh..eh..eh..btol la..exam postpone..sebulan lak tu..mmg kompem balek umah dlu la ni..ptt la cm malas jew nk study..upenye ad hikmah..hehe..

t kte sambung lagi ek..part 2...aku nak p makan..
i'll back later...see ya...
~sekian,terima kasih~

No comments:

Post a Comment